“Kerjasama Didahulukan, Kejayaan Diutamakan”

“Kerjasama Didahulukan, Kejayaan Diutamakan”

Wednesday, December 30, 2009

PROGRAM USAHAWAN BANTU USAHAWAN SESAMA ISLAM

PROGRAM USAHAWAN BANTU USAHAWAN
BERASASKAN KONSEP “BANTU-MEMBANTU SESAMA ISLAM”
MODAL YANG RENDAH – HANYA RM372
MENJANA PENDAPATAN TERKUMPUL SEHINGGA RM73,242,300.00 (AKTIF)
BONUS PENYERTAAN BERJUMLAH RM7,260 HINGGA RM21,780 (PASIF)


PERHATIAN!!!
Ini bukan SKIM CEPAT KAYA!!!
Ini bukan PELABURAN!!!
Ini Program Bantu-Membantu dan menggunakan medium WANG POS!!!


Sekiranya anda bercita-cita menjadi seorang USAHAWAN, kami akan tunjukkan cara dan jalan yang terbaik. Bersama KAMI masa dan kerja ANDA tidak terganggu malah TIADA RISIKO.

Kami di AZG RESOURCES sebagai ecenter51, Sg. Petani, Kedah menawarkan satu PROGRAM USAHAWAN BANTU USAHAWAN SECARA FULL TIME@PART TIME. Sumbangan HANYA SEKALI. Tidak perlu menjual produk dari rumah ke rumah. HANYA luangkan masa ANDA 2 jam sehari dan anda akan lihat hasilnya. AZG Resources akan membantu anda andainya anda benar-benar berminat dengan program ini.

Program ini dijalankan berasaskan sumbangan ikhlas peserta baru kepada peserta terdahulu dengan menggabungkan aplikasi MLM dan teknologi terkini. JANJI KAMI, dengan menggunakan WANG POS, maka tidak akan berlaku penipuan kerana senarai penerima akan keluar secara automatik bila berlaku pendaftaran ahli baru. ITU KELEBIHAN SISTEM KAMI!!!

BAGAIMANA MENJANA PENDAPATAN DALAM PROGRAM INI?

Selepas menyertai KAMI, apa yang harus ANDA lakukan?

ANDA boleh memilih salah satu plan yang disediakan.
1. Plan AKTIF A1 dan A2 (Buat penajaan)– buatlah seramai mana tajaan (digalakkan 5 sahaja).
2. Plan PASIF (Duduk Diam)– semuanya KAMI yang uruskan.

* Untuk PLAN AKTIF, ANDA tidak dihadkan untuk membuat penajaan setakat 5 sahaja. Terpulang kepada kemampuan ANDA untuk menaja. Banyak tajaan ANDA, maka makin besarlah potensi pendapatan ANDA.

* Plan PASIF pula adalah BONUS untuk mereka yang menyertai KAMI iaitu, walaupun TANPA melakukan penajaan, ANDA layak @ terpaksa menerima BONUS TERKUMPUL antara RM7,260 hingga RM21,780 dalam tempoh 10–12 bulan. Bagaimana? Setiap kemasukan Ahli dalam Plan A1 @ A2 akan disusun semula secara matrik 3 dalam plan B. Jadi di plan B, upline dan downline adalah orang yang berbeza. Ini yang kita panggil ”BANTU-MEMBANTU”.

SEKIRANYA ANDA BERMINAT, SILA HUBUNGI:-
CIKGU AZHAN 019-5747628 / CIKGU AZAM 014-6048081 UNTUK MAKLUMAT LANJUT DAN PENDAFTARAN. ANDA JUGA BOLEH MENGATURKAN SATU SESI TAKLIMAT DI TEMPAT ANDA DAN MAKLUMKAN KEPADA KAMI UNTUK PENGESAHAN. BIAR KAMI YANG BERCERITA.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.